Шукати в цьому блозі

ПОРТФОЛІО



Ластовська  Валентина  Володимирівна


Рік народження21 вересня 1963 р.



Фах : викладач української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Педагогічний стаж роботи34р.

Сертифікати:·           Про   успішне   завершення   64-годинного   курсу   за   програмою   Іntel «Програма для майбутнього» (2011 р.).
·           Про підтвердження кваліфікації за категорією «Спеціаліст вищої категорії» (2012 р.).
-- Про проходження курсів підвищення кваліфікації» (2016 р.)-- Круглий стіл в ХОІППО  (2016 р.).
-- Координатор Всеукраїнської гри «Соняшник» (постійно).


Педагогічна проблема: 

«Застосування технологій кооперативного навчання»

Життєве кредо:
«Життя таке коротке.

Поспішайте творити добро!»

О. Довженко

Педагогічне кредо:




Народилася в селі Міцівці Дунаєвецького району Хмельницької області, де проживаю і сьогодні.

Протягом 1970-1978 р. р. навчалася в Міцівецькій восьмирічній школі.

Закінчила Хмельницьке педагогічне училище (1982р.), Чернівецький державний університет імені Трудового Червоного Прапора (1987р.) по спеціальності «Українська мова та література».

Трудову діяльність розпочала у 1982р. вихователем д/с , з 1986р. працювала вихователем групи продовженого дня Міцівецької ЗОШ І-ІІст.

З 1987р. працюю учителем української мови та літератури у Лошковецькій загальноосвітній школі І-ІІ ст. Свою навчальну діяльність я здійснюю відповідно до Конституції України, Закону України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", користуюся такими програмами:

  5-8 класи:

Програма з української мови та літератури для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства №664  від 06.06 2012 р.  зі змінами. – К.: Освіта, 2013.

9 клас: 

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова. 5-12 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005.


Особистісно - педагогічний портрет

 

Як поле засівається зерном,
Так наша нива – розумом й  добром.
Ми ж зерна ці повинні  проростити,
В дитячих душах щирих відродити.
Людина завжди має право вибору,  який може вплинути на усе життя. Мій вибір – професія Учителя. Школа – це не лише місце роботи, вона мій другий дім зі своїми радощами і турботами, проблемами і успіхами…
 Професія філолога – це моє багатогранне життя,  найважливішими  сторонами якого є любов до дітей і безмірна закоханість в його Величність – Слово.  Адже всім відома незаперечна біблійна істина: «Спочатку було  слово…».  Всі  предмети важливі і необхідні для всебічного розвитку особистості, але мова – основна, без неї (перефразовуючи поезію В. Сосюри «Любіть Україну») « ніщо ми, як порох і дим, розвіяний в полі вітрами…». Рідна мова – це предмет, засобами якого формуються ключові компетентності учнів, необхідні для соціалізації, творчої самореалізації особистості, розуміння навколишнього  світу, вироблення критичного стилю мислення і поведінки, виховання громадянина, здатного прогнозувати наслідки своєї діяльності та нести відповідальність за свої дії. Художня література – це не лише вид мистецтва, це -- людинознавство. Вона не лише приносить естетичну насолоду, а навчає гуманному ставленню до людей, природи, суспільства.

Я – Учитель і це визначає всю мою суть і все моє життя. Це зовсім інший вимір часу – навчальними роками, семестрами, уроками, перервами – і так вже понад тридцять років... Це час, наповнений щоденною розумовою працею, бо ти торкаєшся найціннішого – людських душ. Тому доводиться переборювати сумніви, нерішучість, затамувавши біль, співати пісню перемоги, і з вірою у прекрасне, досконале  живити себе новими силами. Я знаю, що немає нічого неможливого, коли щиро віриш у себе, своїх учнів. А для цього потрібно все життя навчатися самому, бо для того щоб дати учневі іскорку світла, учителю потрібно «виховувати у собі сонце!»

Немає коментарів: