Шукати в цьому блозі

Опис досвіду


Навчально - методична діяльність

  •  Пройшла курси підвищення кваліфікації у ХОІППО - 2016р.
  • Відвідувач районних методичних об`єднань вчителів української мови та літератури(постійно)
  • Планове проведення відкритих уроків та виховних заходів (постійно)
  • Учасник позакласної та позашкільної діяльності (постійно)
  • Учасник методичного семінару «Проблемні питання вивчення давньої української літератури.       Інноваційні процеси в сучасній українській літературній мові"(Кам’янець-Подільський університет ім.. І. Огієнка - 2016р.
  • Шкільний координатор Всеукраїнської гри «Соняшник»
  • Співпраця з районним методичним обєднанням – клубом творчо працюючих учителів української мови та літератури «Словесник».
  • Робота з обдарованими учнями за індивідуальними планами
  • Відпрацювання технологій кооперативного навчання
  • Підготовка учнів до участі  у предметних олімпіадах;
  • Підготовка учнів до   Всеукраїнського конкурсу знавців рідної мови імені Петра Яцика
  • Підготовка учнів до участі у мовно-літературному конкурсі імені Т. Г. Шевченка
  • Виступ на засіданні круглого столу в ХОІППО «Олександр Багрій – перекладач, літературний критик

"Використання методу проектів на уроках"

Короткий зміст досвіду:

 Як учитель, я роблю акцент при оцінці навчальної діяльності учнів на умінні використовувати  знання, інформацію в різних видах діяльності.

У зв’язку з цим актуальними є методи, що оцінюють уміння і здатність використовувати одержанні знання в реальній діяльності це: тестування, підготовка й аналіз повідомлень з інформаційних джерел, складання учнями вправ, тестів, написання рефератів, проектна діяльність, участь у олімпіадах, конкурсах. 

Під час продуктивного навчання, яке систематично здійснюється  в учнів починає діяти установка поліпшити, досягти, взаємодіяти. Для учнів поняття діяльності є центральним у продуктивному навчанні. Завдяки залученню до реальних умов індивідуальної та колективної праці, учні стають активними в тій сфері діяльності, яку вони обрали самі.

В процесі продуктивного навчання учень:

  • набуває прикладного досвіду  практичної роботи;
  • сприймає систему знань через призму практичного досвіду;
  • завдяки новому досвіду роботи визначає й фіксує мету поведінки та дій, що ведуть до підвищення  життєвої компетентності.

Методи впровадження продуктивного навчання на уроці

Продуктивна орієнтація освіти дозволяє учням пізнати навколишній світ (когнітивні методи), створити освітню продукцію (креативні). 

 Когнітивні методи:

  • -         Метод змістовного (смислового)  бачення;
  • -         Метод евристичного спостереження;
  • -         Метод фактів;
  • -         Метод досліджень;
  • -         Метод конструювання понять, правил, теорій;
  • -         Метод гіпотез;
  • -         Метод прогнозування;
  • -         Метод помилок

Креативні методи

  • -         Метод «мозкового штурму»;
  • -         Метод придумування;
  • -         Метод «Якби…»;
  • -         Метод планування;
  • -         Метод контролю;
  • -         Метод рефлексії;
  • -         Метод взаємонавчання;
Продуктивне навчання спрямоване на організацію навчальних занять, які сприяють створенню під керівництвом учителя проблемних ситуацій, й активну самостійну діяльність учнів з їх вирішення, у результаті чого відбувається розвиток розумових здібностей особистості та творче оволодіння знаннями, навичками, уміннями.

Немає коментарів:

Дописати коментар