Навчально - методична діяльність
- Пройшла курси підвищення
кваліфікації у ХОІППО - 2016р.
- Відвідувач районних методичних
об`єднань вчителів української мови та літератури(постійно)
- Планове проведення відкритих
уроків та виховних заходів (постійно)
- Учасник позакласної та
позашкільної діяльності (постійно)
- Учасник методичного семінару «Проблемні
питання вивчення давньої української літератури. Інноваційні
процеси в сучасній українській літературній мові"(Кам’янець-Подільський
університет ім.. І. Огієнка - 2016р.
- Шкільний
координатор Всеукраїнської гри «Соняшник»
- Співпраця з
районним методичним обєднанням – клубом творчо працюючих учителів української
мови та літератури «Словесник».
- Робота з
обдарованими учнями за індивідуальними планами
- Відпрацювання
технологій кооперативного навчання
- Підготовка
учнів до участі у предметних олімпіадах;
- Підготовка
учнів до Всеукраїнського конкурсу знавців
рідної мови імені Петра Яцика
- Підготовка
учнів до участі у мовно-літературному конкурсі імені Т. Г. Шевченка
- Виступ на
засіданні круглого столу в ХОІППО «Олександр Багрій – перекладач, літературний
критик”
"Використання методу проектів на уроках"
Короткий
зміст досвіду:
Як учитель, я роблю акцент при
оцінці навчальної діяльності учнів на умінні використовувати знання, інформацію в різних видах діяльності.
У зв’язку з цим актуальними є
методи, що оцінюють уміння і здатність використовувати одержанні знання в
реальній діяльності це: тестування, підготовка й аналіз повідомлень з
інформаційних джерел, складання учнями вправ, тестів, написання рефератів,
проектна діяльність, участь у олімпіадах, конкурсах.
Під час продуктивного навчання,
яке систематично здійснюється в учнів
починає діяти установка поліпшити, досягти, взаємодіяти. Для учнів поняття
діяльності є центральним у продуктивному навчанні. Завдяки залученню до
реальних умов індивідуальної та колективної праці, учні стають активними в тій
сфері діяльності, яку вони обрали самі.
В процесі продуктивного навчання
учень:
- набуває прикладного
досвіду практичної роботи;
- сприймає систему знань через
призму практичного досвіду;
- завдяки новому досвіду роботи
визначає й фіксує мету поведінки та дій, що ведуть до підвищення життєвої
компетентності.
Методи впровадження продуктивного навчання на уроці
Немає коментарів:
Дописати коментар